Saturday, July 19, 2008

lama x menulis blog...


hai..emm...sibuk memanjang, x sempat nak tulis blog ni..emm...banyak ceritaku....aritu, aku g la lawan pidato antara ipg...emm, dengan tajuk pidatoku guru berkualiti aspirasi negara, fuh...sedap bunyinya....2-4 julai aku lawan di ipbmm...emm...xda rezki kan, pidato awal ok..tp, mai pidato spontan, aku dah terlari tajuk...tajuknya pendidikan di malaysia dalam era globalisasi...aku g cerita pendidikan berkualiti dalam era globalisasi...emmmm...sebenarnya, aku gemuruh gak waktu tu dan sejarah la kan...first time aku berpidato spontan sepanjang aku involve dlm pengucapan umum ni...apa2 pun, aku dah dapat pengalaman.....aku perlu tingkatkan kualiti diriku, supaya aku menjadi guru berkualiti yang menjadi harapan bangsa, agama dan negara....

No comments: